به گزارش "ایثار"، سرهنگ فریبرز خزائی در گردهمایی توجیهی سرحلقه‌های طرح شجره طیبه صالحین که صبح امروز سه شنبه 29 مهر در سالن همایش های موزه شهدا برگزار شد، ضمن تسلیت درگذشت آیت الله مهدوی کنی، گفت: در آستانه ماه محرم قرار داریم و باید به یاد داشته باشیم در طول تاریخ مرجعیت شیعه خون دل ها خورده است تا امروز نام امام حسین(ع) آزادانه به زبان بیاید.

 

 وی با اشاره به موقعیت ویژه بنیاد شهید و امور ایثارگران در بین دستگاه های اجرایی، گفت: وظیفه اصلی بنیاد و وظیفه اصلی همه ما خدمت رسانی به جامعه ایثارگری است که باید با در نظر گرفتن این شرایط بحث اجرای حلقه های صالحین در بسیج بنیاد انجام شود و بر این اساس قرار شد تا این حلقه ها ماهی یک بار تشکیل جلسه داشته باشند.

سرهنگ خزائی ادامه داد: باید تلاش کنیم در بحث آموزش کارکنان دو موضوع اختصار و مدون بودن آموزش ها را در نظر داشته باشیم و تلاش کنیم در بحث آموزش در ادارات حواشی دست و پاگیر را حذف کنیم.

مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران خطاب به سرحلقه ها و فرماندهان مراکز بسیج بنیاد، گفت: بر اساس برگزاری جلسات ماهانه، صورت جلسات این نشست ها را به مرکز ارسال کنید و جدول زمانی این نشست ها را اعلام کنید. همچنین از مراکز تحت نظارت سرکشی داشته باشید و هرگونه جابه جایی را به نیروی انسانی منعکس و در نهایت سعی کنید شیوه بومی و عملیاتی را در مجموعه داشته باشید.

سرهنگ خزائی در پایان با اشاره به شرایط منطقه ای، وضعیت کشور ما را بسیار مطلوب و پایدار توصیف کرد و گفت: شرایط کشورمان به گونه ای است که در خیال دشمنان هم نمی گنجد به سمت کشور ما بیایند.

 

 نماينده ولي فقيه در سازمان بسيج ادارات و وزارتخانه ها نیز در این نشست با اشاره به نزدیک شدن به ایام محرم، گفت: خداوند وقتی دین کامل را توسط حضرت محمد(ص) برای بندگان فرستاد، کمال آن را در پایداری‌ آن برای آیندگان می بیند و به پیامبر(ص) نیز دستور می دهد برای اعلام وضعیت بعد از خود تکلیف ملت را روشن کند.

حجت الاسلام والمسلمين صباغي افزود: بعد از اینکه دشمنان از منحرف کردن دین خدا مایوس شدند، دو برنامه را پی گرفتند؛ نخست انکه کاری کنند تا حضرت علی(ع) از مرجعیت دینی مردم حذف شود و دوم آنکه افکار و اندیشه های ایشان را ریشه کن کنند. پس از رحلت حضرت محمد(ص)، دشمنان هدف نخست را با خانه نشین کردن حضرت علی(ع) به صورت موقت اجرا کردند و پس از آن جریان حدیث سازی توسط معاویه شروع شد تا بتوانند از این راه خاندان علوی را حذف کنند و در نهایت خواستار اجرایی کردن نیات خود در صحرای کربلا بودند.

وی با بیان اینکه تاثیر قیام امام حسین(ع)، دشمنان را غافلگیر کرد، افزود: خون مولایمان امام حسین(ع) غفلت ها را از بین برد و تاثیر آن را امروز مشاهده می کنیم. خون ریخته شده در کربلا برای ملت ها ایجاد بصیرت کرد. این کار دشمنان فرصتی فراهم ساخت که تا روز قیامت ادامه خواهد یافت. امروز پرچم نهضت عاشورا به دست ما افتاده و پرچمدار و علمدار نهضت حسینی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای است.

 

 در این نشست سروان رسول خوانین معاون آموزش بسیج ادارات و وزارتخانه ها به بیان توضیحاتی درباره اجرای طرح حلقه های صالحین پرداخت و به سوالات حاضران در این رابطه پاسخ داد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , همایش ها , ,